Skönsång

Ääääär du en av tusen små?
Ääääär du han de väntat pååååå?
Duuuu mitt lilla baaarn, en ääängel givit naaaamn!

Gud ne sö fent en sjungä julsångä nä jä kommi hem.
Mama unt papa njuter när jag drar igång min ljuva Carolastämma.. förstår jag.
Men dom säger inget. Dom njuter i hemlighet.

Jo, jag är nu hemma i Tarsby efter en helhelg hos Ylva. Fick en bonusdag på grund av vädret.

Dag 20

Bild på mej och Fridus, 2009.
Detta var under nollningen på puben i hyttan. Jag skänker henne en tanke idag. Stackarn är ju på Bali i värmen med hela familjen och semestrar. Här sitter jag i 13 minus med en jedra massa snö och är inte ett dugg svartsjuk.


Kommentarer
Postat av: Fridus

Vilken fin bild på oss!! Hoppas ni har det bra där hemma, här borta kan man inte klaga;) Ha det toppen i New York!! PussåKram

2010-12-22 @ 07:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0