Post SPA-fest

Inte så produktiv dag.
Jag har iallafall varit utanför lägenheten.. För att äta dagen-efter-pizza med Frida, Ylva och Erika. Nu sitter jag i mörkret och känner mej sjukisklen. Det är okej ändå, snart får jag "jullov" och till helgen åker jag med Ylva till Ludvika. Gött.

Dag 15

Bild på lilla mej och dubbelhakan, 2008.
Här var jag och familjen på Selma. Hur gött att få slappa en hel dag?
Fast ma & pa slappade inte hela tiden. Dom gick på ett step-pass också. Jag och Klara stod utanför lokalen med glasväggar och skrattade och pekade på pappa som inte riktigt hängde med.


Kommentarer
Postat av: Modern

:) Era latfisar! Både nu och då :)

2010-12-16 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0