Kursslut och middag

Imorn är den här kursen äntligen över och jag får åka hem till Torsby några dagar.
Bara ett examinerande seminarium att klara av först.. Piece of cake.

Har precis varit på middag hos Frida.
Idag fick vi fläskfilégryta och hasselbackspotatis och hallonmuosse till efterrätt.
Fint ska det va, inget annat duger.

Och på den lilla stund vi var där hann jag och Ylva sabba Fridas TV i 2 timmar.
Hehe. Men det löste sej tillslut.

Dag 8

Bild på lilla syster och mej, 2007.
Här målade vi om mitt flickrum, som ni kan se.
Klara har för korta byxor och jag var liiiite mer tränad än nu..
Tider det.


Kommentarer
Postat av: pelle

Asch, fullt så olik är du dig väl inte? Eller?

2010-12-13 @ 14:13:32
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Lillsyster

Nääe, de e ju dina tights ja har på mej Ellen :)

2010-12-13 @ 22:34:33
URL: http://freaksandmaniacs.blogg.se/
Postat av: ellen

men clutch, det där är väl inga tights? :P för korta är dom iallafall! ;)

2010-12-14 @ 12:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0