Listen up bilförare out there

Ojoj vilket åskväder det var förut, det kittlade i magen. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! Så kändes det.
Har varit och vinkat av lilla lolita som åker till staterna på måndag. Lilla lol i stora världen. Lite lite avis är jag!

Sen kan jag bara uppmana alla som är ute och kör bil på en grej.
När man sitter i bilen, då är man faktiskt inte osynlig, tro det eller ej!
Jag vet inte hur många gånger jag sett bilförare sitta och peta sej i näsan. Ofantligt många, ska jag tala om! Detta måste få ett stopp, eller passa på att peta när inga andra bilar är i närheten, capish?

Så! Nu har jag sagt det också. Skönt att få lätta hjärtat.


Se bara, se! Hur intelligent ser man ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0