Blind as a bat

Aaaaaall byyyyyy myyyyseeeeieieielf!
(wailar, eller mer ylar kanske..)

Men jag klarar mej fint ändå, sitter som en dåre i soffan och myser.

Har mer och mer insett hur blind jag har varit utan mina glasögon.
Tvingat hela familjen att testa dom för att se om dom också är dolt skelögda, men icke!
Alla ser suddigt i dom, utom jag som ser som ögonguden herself.

Undrar hur länge jag har gått runt och varit blind som en fladdermus?

Dagens låt:
Katzenjammer - A bar in Amsterdam

(Återinför detta apsmarta påhitt på Josies begäran)


Kommentarer
Postat av: elin

sv; tack så mycket! :') du har en jättefin blogg föresten!

2010-08-29 @ 16:00:07
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/
Postat av: Jenny Halvardsson

Fin blogg! (:

2010-08-29 @ 22:27:49
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/
Postat av: Monster-Malin

Jättebästa lååååååååt!!!

2010-09-03 @ 23:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0