"Påsklov"

Okej, idag kör vi torsdag då.
Och jag är som sagt hemma i byn över heeeela påsk.

Men man kan knappast säga att jag har lov.
Här hälsas det på, handlas, pluggas, planeras och jag umgås skiten ur mej.
Älsker't!

Och nu har jag finally talat om för mammen och pappen (med Klara som sköld) att det blir tatuering på tisdag.. Ja, glada blev dom väl inte direkt men.. Men man kan ju inte vara alla till lags heller.

En annan sak jag älsker är förresten att titta på "gamla bilder" på den externa hårddisken.








Kommentarer
Postat av: Anonym

MAMMIIIIII :) <3

2010-04-01 @ 18:31:52
Postat av: mischiee

va mycket roligare man hade på den gamla tiden! =D

2010-04-02 @ 12:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0