Hur kommer det sej?

Jag hann fundera på en hel del überviktiga saker när jag åkte från Hällefors idag:

- Hur kommer det sej när någon kör på en grävling att denna någon inte tar rätt på liket
 utan låter det ligga mitt i vägen? Jag tror inte den anfaller när den är platt.

- Hur kommer det sej att jag lyckas hamna bakom diverse konstiga maskiner på vägen när det absolut inte går att köra om utan att utgöra en major trafikfara?

- Hur kommer det sig att när jag blir stoppad av polisen ( igen, för tredje gången på mindre än 2 år) och ska blåsa blir jag skitnervös över att jag kanske åker dit fast jag inte druckit något på flera veckor?

- Hur kommer det sej att jag frågar polisen om jag får spotta ut snusen innan jag ska blåsa? Vad ska hon säga? Nej?

- Hur kommer det sej att jag alltid blir kissnödig när vägen är som allra guppigast och det inte finns en parkeringsficka på flera mil?

- Och sist, men inte minst, hur fan tänkte dom när dom målade huset här under?

Inte världens bästa bild, och den ger inte rättvisa åt färgen heller.
Jag lovar, färgen syns från månen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0