Draperikamp

Mitt första stavgångspass ever, check!
Det gick rätt fint ändå fast jag inte kom i säng förrän efter 2 igår natt.

Faddermiddagen var kul, åt tacos och tjöta en del om vilket tema vi skulle ha idag i vår nollningsgrupp. Gangstrar blev det. Har precis köpt vattenpistoler med frida och johan. Ikväll blir tydligen den vildaste kvällen hittills säger dom, spännande!

Jag trivs här i min lägenhet, den är som dom 3 björnarnas hus.. lagom alltså.
Men det är en grej som stör mej. Jag och mitt duschdraperi har en evig kamp om vart det är lämpligt att draperiet håller sej. Det tycker tydligen att det är lämpligt att kleta sej fast på min kropp när jag duschar.. Totalt olämligt tycker jag. Jag ska minsann visa vem som är boss nästa dusch!

Dagens låt:
Coolio - Gansta's paradise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0