Weak as I am

Jag måste bli bättre på att stå på mej.
Jag som var fast besluten om att ta det lugnt igår kväll lyckades ändå bli övertalad att basta i hyttan. Whatever, inget att göra ve.

Ling-gymnastik (?) idag, skitkul att se alla "springa fint" och vifta på armarna. Särskilt killarna, tänk er bara, killar som springer runt med balettarmar och ser måttligt roade ut. Japp, den synen kommer jag ha inpräntat i huvudet läänge!

Ikväll är det poängjakt. Jag ska vara nykter. Ja det är säkert. Nykter alltså. Hela kvällen. Heeela kvällen.

Dagens låt:
Pitbull - Hotel room service


Kommentarer
Postat av: Mandiee ( Amanda )

Tjee, Jag är en ursnygg norrlandsbrud som glider snart ned till gymnasiet i Stockholm. På min blogg läser ni om mkt om Mitt liv, Mina paint-ritade-dåliga-humor-bilder på Paow,Dessie och ofc Amir. Jag har även dem nyaste låtarna från Youtube.



Låter den intressan? ... Men kom in på bloggen då, Ni är välkommna

2009-09-09 @ 14:33:16
URL: http://fromxoxo.blogg.se/
Postat av: Mammi

Hmmm... undrar just vad "basta i hyttan" är en omskrivning för? Här är allt lugnt och jag saknar inte Miss Piggy:) Bara dig en smula. Ha ha jag kan se dig i mörkret(?)snubbla omkring och dra haranger!

Puss ses snart! Kör varsamt hem!

2009-09-09 @ 18:18:36
Postat av: Ellen

Bastubad i grythyttan* :P Jamen jag kommer hem imorn, don't worry, be happy! Ja, många gånger :) Puss!

2009-09-10 @ 10:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0