Smått skräckslagen i ensamheten

Äntligen har jag fått tabletter.
Fick tag på min läkare som skrev ut medicin åt mej. Jag var så glad att jag skulle viljat skuttat till apoteket (som förresten heter bävern här.. wiiieeerd!) men eftersom jag hade så ont vaggade jag dit och höll mej på ryggen hela tiden á la 90årig hällefors-tant.

Nu ligger jag i sängen och skrämmer upp mej totalt till Criminal Minds. Ni som ser avsnittet förstår varför jag skulle vilja täppa igen mitt brevinkast och sluta andas. HUUH så spännade det är! Jag? Rädd? Ja, det är jag.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Trevlig blogg! :)

2009-09-24 @ 22:00:44
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: mischiee

hoppas du blir bättre snart! :)

ser du min nya design? bilden högst upp på sidan?

2009-09-25 @ 18:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0