Reklammakarna vet vad dom gör

Ledig dag och imorn, universitetet ligger på plus igen!

Igår när jag kollade på TV såg jag en sköldpadda på en reklam. Jag blev sjukt sugen på att skaffa en då.

Jag har aldrig velat ha en sköldpadda förut. Hur kul kan dom vara? har jag tänkt. Väldigt kul! tyckte jag helt plötsligt igår. Sköldpaddan på reklamen åkte ju för tusan en liten liten motorbåt! Tänk bara vad min sköldpadda skulle kunna göra om jag fick bestämma. Hoppa höjdhopp, diska och göra voltrar.

Nej, jag väljer att tycka att sköldpaddor är roliga. Iallafall nu.

Snart tar jag, Frida och kanske anna bussen in till hyttan.
Gissa vad vi ska göra...?

Dagens låt:
Carolina Liar - Show me what I'm looking for


Kommentarer
Postat av: Gossip Girls

Vi har tagit reda på "sanningen" om AmandaVarDet efter alla hennes pipande videoklipp, är tjejen seriös elr driven hon bara? vi har svaret!



http://www.skvalleribloggvarlden.blogg.se

2009-09-17 @ 01:27:48
URL: http://skvalleribloggvarlden.blogg.se/
Postat av: Monstermalin

Glöm inte lära den att STÄÄÄÄDA! Och gömma vinpavan för dig iblann! =)

2009-09-19 @ 00:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0