Och ellen sa: Varde ljus och det var ljus

Glömde tala om att nu äntligen är det ljus i mitt lilla hus (hus och hus, min lägenhet på 27 ½ kvadrat, know what I mean, fatta mean.. what I mean!) Iallafall, nu ska jag bara skaffa flera uttag. Går väl på ett kick? Förresten sitter dom fjuttiga uttagen jag har på dom mest korkade ställen här. Hallå elektrikern?

Idag har vi orienterat. Tur att jag inte gick själv, då hade jag yrat runt därute fortfarande. Nästa vecka ska jag tvinga någon stackars sate att dra runt på mej där i skogen. Måste bli säkrast så. Jag gick ju bort mej i Valberget FÖR GUDS SKULL!

Nu ska jag vara lite smart och komma på fetaste och bästa frågeställningen ever tills imorn så I will blow you spa-chicks away with häpnad. Eller nått i den stilen.

Dagens låt:
Muse - Uprisning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0