Fokusera, GOD DAMMIT!

Ja ni vet, Idas ord är min lag. Alltså kommer jag hem till Torsby idag.
Jag hoppas att jag hinner träffa alla mina brudar innan jag åker tillbaka på tisdag.

Idag försöker jag mej på att plugga. Har hört att det är det man ska göra på universitetet.
Det går till ungefär såhär:

"Okej, nu ska jag läsa: Idrottens histora, vad är Idrott? Rubrikens fråga.. Undrar vad jag ska äta idag? Nudlar kanske, ja det låter gott. Nej, fokusera. För andra är idrott det som beskrivs på.. Undrar vad vi ska äta när jag kommer hem? Hoppas jag inte missar Top Model. MEN HALLÅ ELLEN! LÄS! DU HAR 340 SIDOR KVAR!"

Ja. Nästan exakt så faktiskt.

Dagens låt:
Lady Gaga - Money Honey


Kommentarer
Postat av: Monstermalin

Asgarv!!! Exakt så är det. Det är på grund av studier som man lär sig baka, stryka, tvätta, laga invecklade maträtter, idiotiska ortsnamn...och annat som är mycket roligare än att plugga=)

2009-09-20 @ 20:40:36
Postat av: mischiee

hoppas vi hinner att ses imorrn då :)

2009-09-20 @ 21:12:45
Postat av: Ellen

Sv mostra: Ja fyfan, och bara för att jag är jättetvungen att läsa ut boken blir det ännu jobbigare ;)



Sv Mischiee: Jaa jag ringer imorn :)

2009-09-20 @ 21:26:05
Postat av: Marcus

Inte ABBA - Money Money då? :)

2009-09-21 @ 15:40:40
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0