Faddermiddag

2 föreläsningar idag och fick sluta tidigare. Jag börjar gilla universitetet!
Lugnet före stormen säger ni, må så vara säger jag.

I hyttan igår blev det tipspromenad, jag fattade noll, fast det kanske var meningen, att vi nollor skulle fatta noll. Sen åkte vi tillbaka till Hällefors och förfestade med singstar och sen blev det puben.

Ikväll är det faddermiddag!
Skönt att man bor granne med faddrarna. Ska försöka att komma ihåg kameran! Sen antar jag att det blir puben ikväll igen. Faddrarna får inte tvinga i oss dricka, sägs det. Jag säger att det inte är något problem.. Nollorna fixar det här med alkohol rätt så fint själva!

Kul att vi ska gå stavgång vid 9 imorn, det fick vi reda på idag.. Hujedamej! Men jag är inte bitter, men hungrig som fan.

Dagens låt:
Markus Krunegård - Hela livet var ett disco


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej

Kolla gärna in min blogg Säg vad du tycker om min nya design. =)

2009-09-01 @ 23:39:42
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: MonsterMalin

Uj uj uj, du lever det hårda livet just nu va? Kom ihåg o vara snäll mot grannarna bara så det inte blir som i videon av The All-American rejects: Gives you hell.

Kolla den! Bra låt åxå.

2009-09-02 @ 19:49:44
Postat av: Ellen

Sv mostra: Yes I do! :P Äschdå, grannarna är så snälla här så! Alla är studenter, tror jag iallafall :) hehe, det ska jag göra!

2009-09-03 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0