Lugn kväll? Pffft!

Idag mår man som man förtjänar.
Jag hade med mej en (EN!!) cider igår till förfesten och tänkte att: Ikväll blir det lugnt.
Idag skrattar jag mitt gårdags-jag rakt upp i ansiktet och säger: HA! Trodde du ja!

Det blev inte lugnt alltså. Om det var oklart. Det blev flera screwdriver och öl istället. 

Men efter att ha vilat en stund idag fick jag värsta rycket och diskade och städade mikron. Ja, helt vanliga saker man gör på bakfyllan. Och nu är jag sjukligt sugen på snabbmakaroner.

Att åka, eller att inte åka hem imorn? Ja, det är frågan.

Dagens låt:
Atomic Swing - Dream on


Kommentarer
Postat av: Idafisgris ljugis loppa (A)

Heeeeeem! Det är lite nya saker som hänt här i torsby. Vi har fått ett nytt köpcenter med H&M gina lindex glitter carlings vero moda mq och sådär.. men om det inte är coolt nog så bor ju jag här också. Tänk på det du, ÅKER :P

2009-09-19 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0