Diska, biiiaatch!

Handla böcker och handla böcker.. Det är ju aptrist att lägga pengarna på det.
Jaja, nu har jag iallafall beställt en bokjävel.. Idrottens historia.
Låter väl fruktansvärt spännande?

Oj, nu ropade nån från köket:
"Ellen kom och diska! Vi är skitiga, om du inte skyndar dej börjar vi lukta illa också!"
Det är min disk som kallar, eller hotar. Jag förstår inte hur lilla jag kan ha så mycket disk heeela tiden? Jag diskade hur mycket som helst igår! Undrar om grannarna smyger över och ger mej deras disk också?

Eller, det är ju jag som har gjort så. Får gå över till Johan och hämta min disk snart.
Cocktailparty i hyttan idag, hoppas det blir kul.

Dagens låt:
Jay Sean & Lil Wayne - Down


Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja, det var drottningmodern här. Har lite tråkigt faktiskt. För lite disk och städ här hemma. ;)Puss

2009-09-04 @ 16:07:28
Postat av: Ellen

Hej drottningmamma! Du får gäärna komma till drottningen i Hällefors och städa här om du vill ;) puss

2009-09-04 @ 16:57:11
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv

Fin blogg du har :)

2009-09-05 @ 13:52:37
URL: http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0