En vanlig undran

En liten undran:
Finns det fler där ute som försöker anpassa sin kissnödighet till reklampauser för att inte missa något kul på TV?

Idag skulle det sitta fint med fredagsmys. Men vissa måste ju jobba tydligen.
Jag beskyller ingen speciell. Jag bara konstaterar detta, att vissa måste jobba liksom.

Och jag undrar bara, helt utan grund alltså:
Är det elakt att beskylla någon annan för ens eget frosseri för att någon lämnade någon själv en fredagkväll?

Jag beskyller ingen alltså, jag bara undrar liksom..
*host host*

Dagens låt:
 Ke$ha - Tik tok


Kommentarer
Postat av: Elli

Jag är likadan, håller mig alltid till pausen :D

2009-10-23 @ 22:15:50
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0