Dålig Hälleforsdag

Jobbiga dagar blir extra jobbiga i Hällefors.
Jag vet inte om det är något i vattnet eller i luften här som gör att jag blir som ett 4-årigt barn igen när en liten motgång inträffar. Jag blir über känslig och barnslig och längtar hem.

Men som tur är finns det vissa saker som gör att jag känner mej lite mer som hemma här. Till exempel så rinner mitt element här fruktansvärt mycket, precis som hemma. Det låter som att en häst kissar i min lägenhet. Och då trivs jag..

Jag har nu konstaterat:
Wow, holländergatan really screwed me up!



Dagens låt:
Damien Rice - Cannonball


Kommentarer
Postat av: Monstermalin

Snygga hjälmfrisyrer! Men härligt vare..!

2009-10-05 @ 23:29:27
Postat av: Drottning kompis ida

<3 ring ring, det är bara du slår en signal, ring ring tystanden är katasrofal (om man är ensam), ring ring skingra den oro du har!

(idas egna version av ring ring med abba) <3

2009-10-06 @ 10:49:23
Postat av: L♥tta

Vad är det för sätt att ha solen som tittar fram? ;P

2009-10-07 @ 16:48:00
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0