Varför jag är så duktig

Varför har jag inte gett upp sluta snusa-kampanjen än som jag brukar göra?

This is why!
Jag går in på statoil för att köpa tuggummi. I vanliga fall köper jag alltid snus och kassatjejerna känner igen mej. Typ när jag kommer in börjar dom gå mot snuskylskåpet och tar fram en catch. Så givetvis händer detta:

Kassatjej:
Snus?
Ellen:
Ehh.. Nej jag ska försöka sluta.
Kassatjej:
Oj, jaha! Men då ska jag inte fresta dej.
Ellen:
Hehe.. nääe..
Kassatjej:
Hur länge har du gått utan?
Ellen:
Sen idag..
Kassatjej:
Okej. Jamen det är ju jätteduktigt att du försöker.

See what I mean?
Hon verkligen menade det också. Att jag var duktig som försöker.
Nu kan jag inte gå och köpa en ny dosa efter bara 2 dagar och visa hur dålig självbehärskning jag har. Huuh så pinsamt.

Dagens låt:
Green Day - 21St Century Breakdown


Kommentarer
Postat av: Modern

:D Du var smartare än du hade tänkt!! Go girl!

Och grattis till VG:t!!

2009-11-13 @ 11:44:41
Postat av: Elis

Tack mamsen :D jaa, men hellre att jag underskattar mej själv än överskattar :) puss!

2009-11-13 @ 12:15:58
Postat av: Yos

Ellen än finns det hopp. Toria har fått in en ny snussort UTAN nikotin och annat dåligt. Tydligen blir man pigg av den och den innehåller antioxidanter. Ett substitut helt enkelt! Tänkte på dig direkt vi fick in den. HAH :)

2009-11-13 @ 21:55:03
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0