Oönskad

Äntligen har den långa helgen börjat!
Inte för att veckan varit oerhört jobbig eller så, för det har den inte. Men jag tycker det är viktigt att värma upp med så mycket ledighet som möjligt så jag är förberedd på vad jag har att vänta mej till sommarn när jag är arbetslös och uttråkad.

Klara kom hem igår. Och nu har mamma och pappa glömt mej. Dom praktiskt taget släpade henne till matbordet så hon skulle sitta och äta med dom. Mej ropade dom inte ens på.. Inte ens ett endaste litet rop. Visserligen har jag redan ätit.. Och jag är ju inte direkt sysslolös, jag har massa att göra. Men ÄNDÅ! Inte ett litet rop ens.

Dagens låt:
Alesha Dixon - Breath slow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0