kära dagbok

Hej jag heter Ida  har skrivit detta själv, med papper och penna (y)
just nu är det redovisning om makt och funktion det är kuwl
igår fick vi en katt hemma, men den ska inte vi ha utan den ska gå hem till sig egentligen, konstig katt.
och idag har jag och ellen hunnit dricka kaffe hemma hos mej och spelat maxi the yatzy , världens sämsta omgång, men gott kaffe.
vi fick pytt i kebab panna idag och sen har jag geografi. då ska ellen sitta och sakna och vänta på mej.
today äre genrep för kabaren in the aul.
så tycker jag att alla ellens 300 läsare som ser det här ska komma och kolla på when we are the elvis på skoltid eller på torsdag kväll in the aul.

jag fick smaka ett TUGGumMi av ellen förut, snäll tjej.

totte fick ont.

hejdå kära dagbok <33<3<3<3<3<3333. / Ida maria skoog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0