Dålig tajming

Idag är jag sjuk. Det är inge vidare faktiskt. Varför kunde jag inte ha blivit sjuk i typ mars? Mars är en jättebra sjukmånad, men i maj, så nära juni? Skitdålig sjukmånad, verkligen.

Så idag hade jag engelska, sen gick jag hem och la mej på soffan och har legat där sen dess. Men tro inte att jag har haft lite att göra.. Nej, jag har varit på upptäktsfärd i TV-landet och jag upptäckte att norska och danska kanaler har mycket bättre program mitt på dagen än vad svenska kanaler har. Produktiv dag alltså, fast jag är sjuk..

Imorn åker min Ida till Uppsala igen, jag är inte nöjd med det.
Jag är inte nöjd med att pappa inte har lagat mat än, jag är ju sjuk.. Som sagt!

Dagens låt:
Soulja Boy Tell Em' ft. Sammie - Kiss me thru the phone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0