Daddy Cool

Jag har kommit fram till vad höjden av lathet är:
 Det är när man kollar på serier som man tycker är skitkul och skrattar högt, fast bara i huvudet för man orkar inte låta.. Ja, det är något jag gör nästan dagligen, men när pappa är med så orkar jag skratta högt åt Family Guy, för att pappa skrattar högt och för att jag faktiskt tycker det är kul. Annars, bara i huvudet.. Det känns rätt gött.

Och det är vad jag gör ikväll:
 Dricker öl, äter chips, snusar och skrattar högt tillsammans med världens bästa pappa!

Pappa och jag på pub i London =)

Dagens låt:
Noisettes - Don't upset the rhythm


Kommentarer
Postat av: Lollo

SNUS!? Ellen då :(

2009-05-31 @ 21:35:46
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: ellen

Japp, jag vet.. En hel månad, sen fick det räcka ;)

2009-05-31 @ 21:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0