Torsdags tankar

Ja jag visste väl att den duktiga Ellen bara hälsade på tillfälligt.
Jag har varit duktig i över 3 veckor, men idag gick det över.. Köpte mej en snusdosa :(

Halvsmart lösning på ett återkommande problem:
Jag ska tattuera in alla mina koder till alla kort jag äger och har eftersom jag alltid lyckas glömma dom. Pappa sabbade genast idén genom att påpeka att man faktiskt får nya koder då och då. Då tattuerar man över dom med en trible (?) Blir många tribles sa pappa.
Suck, glädjedödare!

Till helgen verkar det som att nästan alla mina favoritflickor kommer hit och förkrökar :) Var himla länge sen nu vi var ute allihopa och röjde hela natten.. Får se om någon bangar men än så länge verkar det som att alla är på!

Mera godnattsms! :) blev så glad!

Dagens låt:
Amy Winehouse - Tears dry on their own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0