Seg fejjan!

Lägger upp lite bilder på facebook från göteborg.. Kan det gå långsammare?!

Kan ju passa på att berätta lite om Götet då, hade verkligen skitkul:

Onsdag: Åkte bara tåg typ, kom fram och fick oss rum på vandrarhemmet. Gick ut och åt allihopa, mysigt :)
Torsdag: Besök på BA, kul och se men kommer inte välja det.. Så kul var det inte ;P Sen blev det shopping! Köpte massa "nödvändiga" saker. Sen var det Jerry Williams Krogshow på kvällen och sen hem och sova :)
Fredag: Först besök på Dansforum, också kul.. Särskilt när killar dansar! Efter det tog vi det lugnt tills det blev dags för rundtur på Göteborsoperan innan Mary Poppins, skiiitbra! Sen var det till att skynda ihjäl sig hem och slänga i sig lite vin innan vi åkte till avenyn och festade loss med Julia och Emma :)
Lördag: Hemresa.

Fattar inte, jag är hungrig fortfarande.. jag kanske är mätt i en halvtimme, sen blir jag lika hungrig som om jag inte ätit på hela dagen. Vad ska jag skylla på nu då?

 
                                    

             dansresan :)         
Pysspåer :)     

          

"Mr Q" förresten, vad tänker du med? :p hahaha!

Kommentarer
Postat av: Julia

Lördag: Hemresa.



Låter som att någon dansade musten ur sig på fredagen. Jag vet då en sak som är säker, det var inte jag som fick massage ;)

2009-03-16 @ 23:54:00
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/
Postat av: Miischie

vi skyller på en bulle i ugnen ;) haha.

2009-03-17 @ 18:38:00
Postat av: elloen

MEN SÄG INTE SÅ MICHI, jag börjar bli allvarligt orolig ;)



Ja det var skitkul Julia, vi hälsar på fler gånger ;) och näe, det kändes lite VIP faktiskt att få massage :P

2009-03-17 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0