Pluggoholic

Har fortsatt på det duktiga spåret idag igen, så fort jag vaknade imorse skyndade jag mej att fixa iordning mej och äta frukost för Ida var på ingång för en lite pluggstund!
Det gick till så att jag berättade vad texten handlade om, Ida sammanfattade och jag sa antingen:
 Bra, helt rätt! eller: Nejnejnej!

Sen åkte vi och hämtade Michi och åkte hem hit och drack kaffe och pratade om ALLT ALLT ALLT som vi missat när vi varit ifrån varann i en heeel evighet! :P

Har precis varit i hallen och haft gymnastik med ett gäng galningar också..
Skador idag:
Riven på hakan
Slagen på armen
Sparkad på armen

Sooo totaly worth it.. :P

Måste plugga lite mer nu.. Prov imorn! =/

Dagens låt:
Lady Gaga - Eh eh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0