OS-medaljör

Det blev en hård match igår.. Ida tog hem första ronden, jag andra.. Nu kunde det nästan inte bli mer spännande! Det var helt knäpptyst i det "glesa" publikhavet.. Men efter den sista och avgörande ronden kunde vi snabbt konstatera att segraren blev:
Trumvirvel:
 JAG :)

Jag är nu officiellt OS-medaljör i Yatzy!
Eftersom Ida vann VM blev det inga hard feelings, utan vi tackade för en god
match genom att äta chips, dricka Wells Vitamin och kolla på landskampen.
Mysig hemmakväll hos min sjukling Ida :)

Och som vanligt på söndagar så var jag återigen till familjen Skoog och fick mej kaffe!
Sen tränade jag med Hannah Banan som fyller år imorn :) Och Sofia såklart!
Självklart ska detta firas i helgen, hoppas det blir skitkul!

Dagens låt:
Lasse Lindh - Jag ska slåss i dina kvarter

Kommentarer
Postat av: EnTrappaUpp

haha :D får väl säga grattis än en gång min lilla drottning! bäst ärru<3

2009-03-29 @ 21:02:31
Postat av: Ellen

Tack skruttis :) du är bäst<3

2009-03-30 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0