Ingen "Sn-ellen"

Ibland är det inte lätt att vara snäll. Särskilt inte idag.. Jag vill inte vara snäll heller förresten. Mycket enklare att vara elak faktiskt! Ska försöka vara snäll mot min familj och Ida.. Dom förtjänar inget ont, men resten ska passa sig, fanimej!
Tur att jag varit mycket själv då. Suttit hemma mest, och tränat med Hannah Banan också, men det gick bra.. Henne kan man inte vara elak mot heller :)

Packat har jag gjort idag också, jävlar i min själ! Har nu en proppfull väska med hjul ni vet, och en nästan full handväska.. Det ser ut som att jag ska flytta, men ska vara borta i 3 dagar. Så tjejigt gjort av mej!

Sönderlyssnade låtar idag/denna vecka:



Soko - I'll kill her
Miley Cyrus - 7 things
Kanye West - Heartless
Lilly Allen - Fuck You

Ser ni något mönster i mitt låtval?


Kommentarer
Postat av: L

Tror vi kör på samma mönster just nu när det gäller musikstilar hörru ;)

2009-03-16 @ 20:11:05
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0