Glömde du något?

I skolan idag fick jag tillbaka myskläder från Ida som hon lånade igår.
 Sen gick jag till jobbet.. Jobbade flitigt i hela 3 timmar!
När jag kom hem förut skickade moster SMS:
"Glömde du något?"
Svar från mej:
"Jävlar, kläderna!"

SLAAAARV! Alltså, vill ni ha någon med ansvar.. Titta inte på mej! Jag har blivit som min Lillasyster!

Har shoppat loss med mamsen idag, först handlade hon mat på Frykenhallen.. Sen åkte vi till Toria och handlade mat där också.. Fråga mej inte varför!  Fick mej iallafall en Vitamin Everyday och chiliostkrokar :) Nöjd!

Top Model-repris snart, här sitter ett hängivet fan!

Dagens låt:
Britney Spears - If U seek amy

Mamma:
"Hon gör bra låtar den där lilla slampan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0