Drottning över allt

En mystisk sak är att så fort Klara har suttit vid datorn är den så långsam att tiden stannar.. 
Hur gör hon egentligen? Det slår aldrig fel.

Idag köpte jag äntligen en ny stav också, har spanat in den i varje gång jag
 varit inne på La Rose :) Fick klippa av den gamla, haha! Men sen gick det så fint så fint!

På gympan idag lyckades flera barn göra handvolter, KUL!
Lyckades få en tjej att gråta idag med, men det var bara för att vi höll på att
bryta nacken på henne.. Annars gick allt bra!

Vad gör jag här egentligen? Jag borde plugga på meios, mitos & DNA ju! =/
Om jag fick bestämma, och eftersom jag kommer bli drottning över världen en vacker dag så kommer jag ju få göra det, så är den första saken jag ska avskaffa i skolvärlden naturkunskap!
VÄRDELÖST!

Dagens låt:
Akon - Beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0