Chokladmask

Jajemän folket, ni läste rätt! Jag har idag under 50 minuter fått ansiktsbehandling och massage och i kittet ingick en chokladmask! Tänk er, hela ansiktet insmetat i choklad..
Jag känner mej nu fräsh och redo att möta världen igen! Detta rekommenderar jag starkt! :)

Det enda tråkiga var att jag inte fick se mej själv ligga där med choklad i hela ansiktet och bomullstussar över ögonen.. Fast i försej, det är väl bara att köpa en chokladkaka och börja käka som en treåring och dutta på lite bomull.

Annars idag då?
Tjaa.. Allas vår Bengt G Larsson var mindre nöjd med mitt och Idas religionsprov, lite trist.. Men han är minsann inte långsur den där gubben, han var så glad så igen på samhällen!

Har även börjat spana på tvillingarnas födelsedagspresent, kan bli kul :)
Grattis till er förresten mina små blondiner!

Min ena 20 åring, puss!  Min andra 20åring, pussis!

Dagens låt:
Alcazar - Stay the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0