Smart drag miss Ellen

Idag fick jag en jättebra idé! Jag höll på att färga mamma och då blev det färg över.. Då lägger jag den i min vidriga utväxt tänkte jag. Efter 45 minuter sköljde jag ut färgen och helt plötsligt var jag flintskallig i hårbottnen. Nej jag hade inte tappat allt hår, men det var kritvitt! Och då matchade det inte direkt min andra hårfärg.

Först gapskrattade jag, sen började mamma och Klara skratta åt mej men då var det inte alls lika kul längre. Jag ringde fort min kontaktperson Ida och skrattgrät att hon var tvungen att hjälpa mej.

Så nu sitter jag här och Ida hjälper mej med det övriga håret som inte är vitt.. ÄN! Kommer förmodligen bli det, men hellre det än att se flintskallig ut på min student.

Det bästa av allt är vi ska på fest om nån timme sådär så vi har inte all tid i världen..
kan den här dagen bli mycket bättre?

Dagens låt:
Jag är härligast och smartast i världen - Ellen Åkerlund

Kommentarer
Postat av: MonsterMalin

Haha..jag ser det framför mig!!! Särskilt det där med Mammaflabbet, sååå typiskt! Du kommer att bli sån du med vettu.Puss!

2009-06-18 @ 00:27:10
Postat av: Ellen

Så typiskt henne! :P Jag vet, jag försöker hålla mej ifrån det men jag vet att det är oundvikligt! ;)

2009-06-18 @ 08:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0