Dålig student/dotter

Jag är ingen äkta student.
 Efter 2 dagars festande är jag helt slut, mitt huvud gör jätteont, som om något har hoppat på det, jag är trött och jag känner mej allmänt dödssjuk. Hur ska jag klara resten av veckan med bal och grejer? Och fråga inte ens hur jag då ska kunna klara nästa vecka, för jag har absolut ingen aning! Värktabletter och vin är ingen höjdare tillsammans har jag hört, så jag är tillbaka på noll igen. *Censurerat fult ord*

Nej, nu blir det till att vila upp sej, tills imorn iallafall. Så får vi se om jag är redo att vina igen.
Men just nu känns det vääääldigt avlägset..

Nu börjar mamma bli aggro igen, jag har tydligen grejer överallt på golvet som INTE hör hemma där.. Bara hon inte går upp på mitt rum och ser hur det ser ut där ska vi nog kunna bli vänner igen inom en halvtimme.

Dagens låt:
Coldplay - Lost

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men Ellen, säg inte att du ballar ur imorgon ? klenis ;)

2009-06-04 @ 21:21:31
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Men Ellen, säg inte att du ballar ur imorgon ? klenis ;)

2009-06-04 @ 21:21:38
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0