Dagen efter bal

Igår var inte bara jag drottning, alla var drottningar igår.. Eller nej förresten! Ellen är en drottning, alla andra var prinsessor igår. Det var sjukt ovant att se alla så uppklädda och otroligt fina.. Särskilt ida, hon var som en dröm ;) Jag säger inte att alla är fula annars men igår var det extra extra tjusigt. Känns lite tråkigt bara att det är över.

Imorse när jag vaknade (fullt påklädd) var jag inte lika tjusig kan jag säga, hade tänkt efterfesta men jag somnade istället. Mina fötter gjorde så ont igår så orkade inte pallra mej iväg någonstans. Jag satt mot elementet i köket istället och åt en smörgås för mej själv.

Pappa frågade om jag hade gått över en åker hem inatt, för min klänning var fruktansvärt smutsig.. Det såg ut som jag hade lagt mej på dansgolvet och glidit runt ett tag tills golven var skinande rena, till skillnad mot min klänning!

(Bilder kommer nån dag.. Kanske)

Dagens aktivitet:
Bakfylleslappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0