Åh dessa nötter

Jag kan inte riktigt betämma mej om en sak.

Jag säger bara: Makadamianötter.
Man stoppar en i munnen, inga större förhoppningar för det är ju en nöt.
Men sen börjar det hända saker.
Först bara: Jaha, men det här var ju ganska gott faktiskt, fullt ätbart.
 Sen bara: Nejmen vad i helvete är det här?! Fy usch blääsch, inte gott alls!

Men sen när man tuggat klart börjar det konstiga:
Nej men vänta lite.. Var det gott eller äckligt? Hmm, jag måste testa en till så jag kan bestämma mej.
Så gör man om hela proceduren. Och vet ni vad?
Jag vet fortfarande inte om jag tycker om dom.

Måste bara tillägga en sak. Jag kan inte ta åt mej äran för min killerdesign, det är Ida som gjort den. Hon kan minsann hon. Vi ska dessutom på vuxenmöte imorn, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0