Smaka?

Min lillasyster Klara är alltid smakgirig.
Så fort man äter någonting är hon där på 2 röda sekunder och frågar: "Smaka?" med bambiögon och dreggel i mungipan. Det slår aldrig fel.

Jämt nyss stod jag och åt en nektarin när hon entrar köket och vrålar:
"JAG ÄR HUUUNGRIG!"

Så får hon syn på mej, där jag står och försöker avnjuta min nektarin i lugn och ro. Hon smög sakta fram så hon stod precis brevid min nektarinhand.. Stirrar på mej, sen nektarinen innan hon måttar med käken och går till anfall och försöker sno sej ett bett.

Snabbt som ögat rycker jag åt mej handen (hade jag inte hunnit hade jag suttit här nu med endast 2 stumpar till fingrar) och väser: "Ta en egen, god damn it!"

HA! Den gubben gick inte! I know you to well, little sister.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syskonkärlek!! Gud vad du ska sakna de där små grejorna när du flyttat...vem ska du då reta upp dig på o avreagera dig på?????

2009-07-31 @ 23:01:21
Postat av: Ellen

Jag vet inte riktigt :P Men en sak är säker, jag kommer få äta min frukt i fred :)

2009-07-31 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0