Fusk!

Fan! Inga pengar denna gång heller.
Jag tror det är någon kupp på bilbingo som utroparen och pensionärerna håller på med. Dom har en speciell hög med pensionärs-kuponger som det alltid är vinst på medans ungdomarna får ta ur förlorarhögen. Sen skrattar dom elakt när dom tar våra sista korvören ur våra smala studentplånböcker. Fy!


Igår när jag borstade tänderna nynnade jag på "Bom sicka bom" (Emil i lönneberga låten)
 Mamma säger förtjust:
Åh det är den dära låten "Uti rumpan stumpan.."

Ja mamma, jag tror säkert att Astrid Lindgren ville att barn skulle få höra på Uti-rumpan-låtar. Det är ju verkligen inte stötande och opassande för 4-åringar att lyssna på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0