What a weekand!

Har spenderat nästan exakt heeela helgen med Ida. Alltid roligt :)

Lördag: Först blev det fika med Emma som skulle åka till Australien idag (!) och vara borta i 3 månader. Blev många hejdåkramar och lite sorligt.
Efter det: ledarträff i badhuset med pizza och bubbelbaaad! Mycket mysigt och varmt.
Sedan var det frågan: skulle vi dricka eller inte? Efter många om och men så belsutade jag mej för att dricka och Ida skulle köra. Vi åkte till Britta som fyllt år och firade henne med en liten förfest innan det bar av på en större förfest och slutligen Idet där jag dansade mej svettig hela natten :) Nattamat och tjatigt folk utanför mit hus innan jag till slut somnade.

Söndag: Vaknar, skulle jag orka gå upp? jajemän, inga sura miner fast jag vaknade av huvudvärk och magont!
Åkte till Ida och "pluggade" samhäll ett tag vilket slutade med att vi planerade mitt framtida Temabröllop som kommer innehålla bland annat rödluvan, bag in da box låten och en brudgum med mjukisbyxor.

En annan grej jag kom på idag var att jag ibland önskar att jag var 14 igen då man kunde ha okompilcerade förhållanden med någon man sa att man älskade fast inte riktigt vet vad kärlek är och bara kolla på TV hela dagen och ändå tycka att det är ett meningsfullt förhållande!

                                                     när den var precis nygjord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0