Miss Independents låtlista

Pjuuh, flera inställda lektioner idag! Inte för att det är snällt att säga detta men: Tack Bengt G för att du är sjuk idag igen! 
Well, i vanliga fall hade jag och Ida åkte hem och druckit kaffe.. Men idag åkte vi hem och drack Oboy istället. :)

Eftersom jag nuförtiden är singel eller som jag hellre vill kalla det: "Miss Independent",  bestämde jag och min självständiga sida sig för att göra en "I don't need no boyfriend, buttface!-spelningslista". Den blev mycket bra! La in massa gamla låtar som jag inte lyssnat på på jätte länge!

Lite låttips till er som känner att "Nej ta mej fan.. jag behöver inte svinet, Jag rockar, GIRLPOWER":

  • Marion Raven - Break You
  • Veronica Maggio - Nöjd
  • Alice In Videoland - Radiosong

Braaaah låtar! Måste försöka fixa någon mat på ett eller annat vis, sedan bär det iväg på gympa!



 Annan bra Alice In Videoland-låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0