Mama's baking pie

Åh vad jag känner mig duktig, har precis bakat en hallon/björnbärspaj i hjärtform :) Blev så sugen när Ida sa att hon skulle göra en paj, och jag bakar aldrig så tänkte att idag var det dags. Jag chockerad hela familjen.

Pratar just nu med en kompis på msn som är lite nere, och han sa precis det gulligaste jag någonsin har hört komma från han. Han berättade hur det var att sova brevid en tjej. Blev lite rörd faktiskt, överväger nästan att åka bort till han med pajen.

Och imorn bär det av till Munkfors, Ida Sandra och jag ska bege oss ut på den farliga vägen. Mamma har varnat mej x antal gånger hela veckan. Vad i helvete gör man i Munkfors kan man fråga sig, Jo! Vi ska till Eksons och köpa utklädningskläder till studentfesten nästa vecka, ska bli riktigt kul! Ida och jag har redan bestämt oss för vad vi ska klä ut oss till så hoppas det finns i rätt storlek.


Hallon/björnbärspaj

Resultatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0