Du skola icke fnissa åt CP-skadade

Idag gjorde jag en kraftansträngning och drog till Billige Niklas.
Jag skulle ha en julkula att hänga i mitt fönster.

Allt folk i hela Hällefors hade samlats där idag.
Även en grupp CP-skadade.

En CP-skadad kille skriker plötsligt DU ÄR GAAAALEN! åt en CP-skadad tjej.
Efter den kärleksförklarningen lutar han sej fram och ska tvångspussa den stackars lilla CP-skadade tjejen som han precis skrikit åt.
 Hon ryggade tillbaka. Men det stoppade honom inte, han fortsatte så 4 gånger till.
Nej, sa hon tillslut.
NEJ JUSTEEE! skrek han tillbaka då.

Jag fnissade för mej själv.
Det fick jag fan för sen.
5 minuter efter jag kommit hem och ska hänga upp min nyinköpta glaskula tappar jag den i golvet och den går i tusen bitar.

Dagens låt:
Charlie Winston - Kick the bucket
(you gotta lööööv the musicvideo)


Kommentarer
Postat av: Modern

Ta å dra till dyre Niklas nästa gång! Kanske grejerna håller! Eller så kostar det så mycket så du kan få ha lite ångest på riktigt. Inga goda råd från mig idag... ledsen:(

2009-12-05 @ 16:39:07
Postat av: Monstermalin

Tänk, detta konsumtionssamhälle....

Dagens låt: "Ett hjärta kan gå itu, men en glaskula går i tusen bitar" eller nåt sånt;-)

2009-12-05 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0