Wierdos på Toria

Vissa personer borde inte få vistas i mataffärer.
Idag var det en ny version av Familjen Addams på toria, den nördiga versionen. Jag lovar, man kunde höra ungarna skrika "dumma mamma" om man stod på en mils avstånd. Och föräldrarna hade stooora problem. Skulle dom ta kanelbullarna eller kardemummabullarna? Herregud, vad ska man ta?! VAD SKA MAN TAAA?! Hela Toria fick bevittna familjen wierdo's shoppingtur.

Sen lekte jag med Ida, hon tyckte det var en rolig idé om jag skulle kolla på när hon dammsög. Först tyckte inte jag det. Men sen när hon drog igång var det riktigt roligt. Om ni någonsin får chansen att se Ida dammsuga, ta den!
OBS OBS OBS! Jag är inte ironisk.. På riktigt.

Dagens låt:
Jason Mraz - If it kills me

Kommentarer
Postat av: Jossa

Jag undrar vilka "wierdos" det kan vara. Jag har mina aningar. Tell me later sugar!

2009-08-12 @ 20:51:15
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/
Postat av: Ellen

Faktiskt så har jag aldrig sett dom förut, men du kanske har som jobbar där ;) ska beskriva dom när jag ser dej nästa gång ;)

2009-08-12 @ 21:12:33
Postat av: MonsterMalin

Haha! Du gick väl fram till dom och sa "Jag är världens bästa barnvakt/supernanny, jag tycker ni ska säga nej när barnen är dumma!!!"

Undrar om Ida pratar me dammsugaren, det gjorde min kompis...himla kul!!!

2009-08-12 @ 21:17:23
Postat av: Ellen

Nej jag gjorde inte det.. Men mamma var på god väg :P Dom barnen var totalt ouppfostrade! :P Haha nej inte när jag är med, men hon hetsdammsuger så fort hon får chansen ;)

2009-08-12 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0