WAY TO GO ELLEN!

Ja jag säger då det, vad ska dom göra utan super-ellen i Torsby?

Om jag får säga det själv har jag varit fantastiskt duktig idag:
- hittade till Hällefors helt själv, (ringde bara pappa en gång)
-  jag har burit upp alla mina grejer från bilen helt själv
- satt upp gardiner och duschstång helt själv
- hälsat på mina nya grannar helt själv.. Eller ja, you know.
-handlat helt själv

Sa jag att jag gjorde allt HEEEELT SJÄÄÄÄLV? :)

Okej då, tog hjälp av mina nya grannar med bredbandet. Dom jag hälsade på helt själv alltså.
My god karen säger jag bara.


Jag är badass-ellen idag med andra ord.

Dagens låt:
The Fray - You found me

Kommentarer
Postat av: Idis

kalas stumpan, visste att du skulle fixa det där ;D

PUSS(L)

2009-08-26 @ 20:08:28
Postat av: Anonym

Ja jag vara bara liite orolig att jag skulle hitta och så, men annars har det gått riktigt bra hittills :) PUSS! <3

2009-08-26 @ 20:18:11
Postat av: MonsterMalin

"Independence day"! Kan det vara en film för dig kanske...? Kram o flabb från Anders o mig. Vi kör din blogg som nattnöje som du märker.

2009-08-26 @ 23:22:47
Postat av: Ellen

Japp, det låter som en film för mej ;) haha vad kul :D Kraam!

2009-08-27 @ 11:58:49
Postat av: mischiee

oh ellen du är sååååå duktig! ;)

vi får se till att läsa varandras bloggar

så vi har koll på varann..haha!

jag bloggar för DIN skull ;)

2009-08-27 @ 12:59:03
URL: http://mischiee.blogg.se/
Postat av: Ellen

Tack mischieebabe :) Jaa det får vi göra! :D

2009-08-27 @ 14:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0