How dare I?!

Jag känner mej själv alldeles för väl.
Självklart blev det mer än ett glas vin. Det blev snarare 4 glas vin, en drink och 2 öl och studentpuben + en kort efterfest i hyttan.
Hur vågade jag ens tro något annat?

Men jag kom hem i tryggt förvar och somnade helt utslagen i min säng.
Imorse vaknade jag och såg mina kläder slängda på golvet i hela lägenheten. Wierd! Man skulle inte kunna tro att jag har 3 garderober.

Men jag tog iallafall några bilder igår:

Grannarna :)
Frida & Johan :)TomasMagnus

Spa-brudar och jag & sulan :)
SpachicksJag och Sulan :)

Frida & jag och Jesper (?) & jag :)
Jag och Jesper tror jag han heter.

Dagens låt:
Kelly Clarkson - If I can't have you


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg ! :)

2009-08-30 @ 19:14:36
URL: http://pruttbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var väl ingen där som såg mysko ut...eller är han inte med på bild? Han som din mamma varnade dig för...:-D

2009-08-30 @ 20:45:15
Postat av: Ellen

I know right? :) Näe han är inte med ;)

2009-08-30 @ 21:15:23
Postat av: mischiee

åh va kul att går good eliiis :)

vi kommer och hälsar på snart <3

2009-08-31 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0