Det här med TV-shop

När man blippar förbi TV-kanaler och råkar hamna på TV-shop tänker man alltid:
 "Fan vad löjligt, det där är bara skit. Det funkar aldrig ändå."
Så ska man precis byta kanal men då är det som att TV-shop hör vad man tänker och visar ett super övertygande argument för varför deras Zumbadansprogram är så fantastiskt. Så är man fast.

Jag menar, alla 2 meters långa "normala" människor som har hållt på med Zumban i 1 månad gick ju faktiskt ner 4 storlekar och har aldrig mått så bra i hela sitt liv. Och dessutom, träningspasset (på bara 20 minuter!) är så roligt att man glömmer bort att man tränar.. Så tar man upp telefonen och.. 

Där återfår man medvetandet igen. Så tänker man för sej själv: Din dumma kossa, hur kunde jag slösa 20 minuter av mitt liv på den här dreten?


Bite me, TV-shop. Mej lurar du inte.. igen.

Dagens låt:
Britney Spears - Out from under

Kommentarer
Postat av: helena

Gå in på kategori tävla på min blogg där kan du rösta fram din favorit blondinbloggare och du kan även rösta på mina designers och en av er lyckliga som röstar och också följer mig via blogloving får önska sig en headers till sin blogg av mig, så gå in och kika :) vill vara med och tävla om ny header så måste du även skriva det!

2009-08-17 @ 18:16:07
URL: http://tiiingeliiing.blogspot.com
Postat av: Anonym

Joooo, men vet du...just den reklamen fastnade jag åxå för!!!! Visst såg det kul ut??? Jag vill åxå ha. Fast de sa visst något om (eller om det stog) att de åt bara max blabla antal kalorier samtidigt..Men det kan vi väl skita i?! Vi köper till din mamma i present låtsas vi..

2009-08-17 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0