Back from the fjäll

Mysiga dagar med flickorna och renarna i fjället.
Vi har gjort det jag gör bäst.. Nästan ingenting. Bara tagit det lugnt, ätit och kollat på Sex and the city. Vi har listat ut vilka i serien vi är också, men jag tänker inte säga vilka vi var. Det blir bäst så.

Idag råkade jag nämna för mamma att jag vill tatuera mej igen.
Wow, så upprörd har hon inte varit på länge. Jag fick mej en ordentlig uppläxning. Hon skällde så länge att hon tillslut bara sa massa ord. Jag tror inte ens att hon själv visste vad hon menade. Men poor white trash kom upp ofta.. Alldeles för ofta.

Dagens låt:
Markus Krunegård - Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp

(Okej, jag måste börja vara realistisk.. Ashton Kutcher har flickvän, så jag ska satsa på Markus Krunegård istället. Han bor dessutom i Sverige.. Så mycket enklare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0