TV-strejk

Vår TV strejkar.
Ibland vill den inte stänga av sej, ibland vill den inte byta kanal.

Jag tror inte det är så att det är något tekniskt problem. Jag tror den är totalt utmattad efter den här sommaren. Jag har varit arbetslös en hel del och Klara har bara jobbat i augusti. Och varje kväll har den gått varm.

Jag tror detta är TV:ns rop på hjälp.
"Snälla, låt mej vara ifred.. Iallafall en kväll utan mej. Jag menar, har ni inget socialt umgänge i den här familjen?! Gå ut och festa, umgås med grannarna.. Åk på semester för i helvete! Låt mej få vila, era jävla soffpotatisar"

Så kan jag tänka mej att TV:n känner..

Om någon timme kommer mina fina flickor hit och äter, dricker och myser.
Å vad jag kommer sakna dom när jag flyttar!

Dagens låt:
Lily Allen - Not fair

Kommentarer
Postat av: Linn :)

Sv; Hej och tack så mycket för din kommentar! :) Såg den inte förrän nu! :) Tack tack!



Haha, med det sagt så kan jag säga att din blogg är också väldigt rolig! :D



Ha en fin fredagskväll!

2009-08-21 @ 18:36:47
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Indra - veckans blogg!

Hej! Kolla gärna in på min blogg och anmäl dig till veckans blogg!

2009-08-21 @ 20:14:15
URL: http://enblandmiljonerandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0