Titta inte!

Jag börjar trivas mer och mer i Hällefors.
Igår tex. bjöd grannarna över mej till dom på middag. Fatta vad trevligt! Och sen blev det sing star halva natten så jag kom inte i säng förens vid 4.

Men det är fortfarande det här med att gå i Hällefors centrum (centrum liksom.. yeah right!) Det känns som att alla glor. Jag hoppas verkligen jag inbillar mej (och förmodligen gör jag det också) för annars vill inte jag gå och handla igen. 

Jag blir kanske våldsam om detta inte får ett slut.
"Stoppa undan dom där ögonen, hörredudu!"
skriker jag och gör en karatespark mot huvudet på dom.
Förmodligen kommer jag inte behöva göra det, eftersom jag nog bara inbillar mej allt, som sagt.

Ikväll blir det grillfest i grythyttan. Hoppas det blir kul.

Dagens låt:
Erik Linder - Kom änglar


Kommentarer
Postat av: Lina

Du är vuxen nu Ellen :D

2009-08-28 @ 15:36:35
Postat av: Ellen

Ja det känns himla konstigt faktiskt.. :P

2009-08-29 @ 11:14:12
Postat av: mischiee

men va roligt.. vad har du för grannar egentligen? ;)

2009-08-29 @ 11:34:37
Postat av: MonsterMalin

För att citera dig.

Dagens låt "Byns enda blondin" med Sven-Ingvars

Hehe! Kram

2009-08-29 @ 12:41:54
Postat av: Ellen

Sv mischiee: snälla grannar :) mest grabbar, haha.



Sv mostra: haha! men tydligen är det fler som jag träffat som också blit uttittade :) kanske inbillade mej iallafall ;)

2009-08-29 @ 16:36:13
Postat av: MonsterMalin

Okej, då blir låtvalet...

"När skönheten kom till byn"

Men minns inte vem som sjunger, nån trubadur.

2009-08-29 @ 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0