Lek

Idag har det varit lektime i hyttan.

Vi spelade par-brännboll, vollyboll, lekt mördaren och lite annat. Så nu har jag varit aktiv idag så jag måste åka och köpa lite chips.. och pålägg. Och cola till grannen.

Igår blev det studentpuben. Jag fick lära festfolket där hur man dansar poker face dansen i torsby. Dom lärde sej ganska fort! Men efter det är jag inte särsklit sugen på utgång idag, men om jag känner mej själv rätt så blir det nog ett vin glas eller 2.. eller 5.

Dagens låt:
Baby Alice - Piña colada boy


Kommentarer
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

Besök gärna min blogg :)



Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se

2009-08-29 @ 19:20:16
URL: http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se/
Postat av: MonsterMalin

Sådär ja, så ska man göra. Visa dem var skåpet ska stå!!!

2009-08-29 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0