Kul kille

Igår när Emma och jag var på faktoriet träffade vi på en trevlig prick.

Full & skum kille:
Faaan, gå och köp er nått i baren, vad ni vill, jag betalar! Alltså, min farsa äger en känt företag, du vet *piiip* Alla vet ju för fan vad det är. Och min farbror äger *piiip* Alla vet vad det är också. Och jag har precis köpt en fet takvåning i *piiip* som jag snart flyttar till.
Ellen:
Jahaa..
Full & skum kille:
Men fyfan, det går ju inte att prata med dej!
Ellen:
Va? Vadådå?
Full & skum kille:
Men vafan, du tror ju bara att jag skryter!

Ja? Vad i hela friden höll han annars på med?

Dagens låt:
Shakira - She wolf


Kommentarer
Postat av: MonsterMalin

Mitt i prick!!!!

2009-08-10 @ 15:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0